Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς... Κύριε ημών Ιησού Χριστέ Υιέ Του Θεού ελέησον ημάς...

Θαύματα των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης.

Αν και άργησα πολύ, το θεωρώ χρέος προς την δόξα Του Κυρίου, να αναφέρω θαύματα που συνέβησαν σε εμένα και την οικογένειά μου προς απόδειξη της αληθείας για τους Αγίους της Ορθοδοξίας μας και φυσικά του Ιησού Χριστού. Είναι ολοζώντανοι,  μας περιβάλλουν, αρκεί να έχουμε καθαρή καρδιά και πολύ πίστη κι αν επικαλεστούμε το όνομά τους, αργά ή γρήγορα θα μας επισκεφτούνε.

Η πρώτη εμπειρία που είχα, μετά από ένα προσωπικό πρόβλημα υγιείας, ήταν όταν έβγαινα από νοσοκομείο μετά από επίσκεψή μου σε γιατρό. Ξαφνικά όπως περπατούσα στο προαύλιο του νοσοκομείου, σαν κάτι να με τράβηξε, γύρισα αυθόρμητα το κεφάλι μου στο μικρό εκκλησάκι που είχε μέσα την εικόνα των Αγίων Ραφαήλ Νικολάου και Ειρήνης. Ένοιωσα ότι αυτό είναι ένα σημάδι οτι θα με βοηθήσουν να γίνω καλά και αμέσως την ίδια μέρα γιατρεύτηκα από το πρόβλημα που είχα! Η επίσκεψή μου σε τόσους γιατρούς δεν είχε αποτέλεσμα παρά μόνο η επέμβαση των Αγίων, στο πρόβλημά μου.



Κάποια άλλη στιγμή που βρισκόμουν στο σπίτι μου και διάβαζα το βιβλίο με τα θαύματα των Αγίων, μετά από πολύ κατάνυξη, ξαφνικά άρχισε να ευωδιάζει έντονα όλο το δωμάτιο και με συγκίνηση πήγα να ρωτήσω τη μητέρα μου εαν μυρίζει κι αυτή το θυμιάμα. Και ναι, μου επιβεβαίωσε οτι κι αυτή το εισέπνευσε. Ήταν η επίσκεψη θεωρώ Του Αγίου Ραφαήλ, προστάτη της οικογενείας μας και πολλών πιστών πάνω στη γη.

Ένα άλλο περιστατικό, αφορούσε το άσχημο ατύχημα που είχε ο αδερφό μου, όταν έπεσε από ύψος με το μηχανάκι του και έχασε πολύ αίμα απ΄το κεφάλι του, με αποτέλεσμα να πέσει σε κώμα για μια ολόκληρη εβδομάδα. Η κατάσταση ήτο πολύ άσχημη. Εγώ το πρώτο πράγμα που έκανα όταν έμαθα για το ατύχημα, ήταν να αγκαλλιάσω το βιβλίο με τα θαύματα Του Αγίου Ραφαήλ κι αμέσως ένοιωσα μια ηρεμία και πεποίθηση οτι ο Άγιος δε θα μας αφήσει έτσι. Καθώς ήταν ο αδερφός μου σε κωματώδη κατάσταση, του βάλαμε φυλακτό του Αγίου κάτω απ΄το μαξιλαράκι του και πολύ σύντομα ξύπνησε, ως εκ θαύματος συνήλθε! Οι γιατροί κάνανε λόγο για θαύμα, γιατί ανάρωσε πιο γρήγορα απ΄ ότι περίμεναν. Όταν κάναμε τον αξωνικό τομογράφο για να δούμε την κατάσταση με το κεφάλι του που υπέστη βαριά χτυπήματα κατά το ατύχημα, ο αξωνικός δεν έδειξε σχεδόν τίποτα!
Από τότε ο αδερφός μου ούτε επιλειψίες έχει και είναι μια χαρά.

Στο τόπο του μαρτυρίου των Αγίων μας, η μητέρα μου αντίκρυσε τον Άγιο Νικόλαο και την Αγία Ειρήνη.

Αυτές είναι οι προσωπικές μου εμπειρίες, αλλά όπως κι εσείς έχω ακούσει αναρίθμητα θαύματα από γνωστούς μου που βίωσαν την επίσκεψη των Αγίων μας και διαβάσει σε βιβλία από πιστούς οτι τους επισκέφτηκε η χάρη τους. Ζει Κύριος Ο Θεός και οι πρεσβευτές Του είναι ανάμεσά μας για να μας  απαλύνουν τον πόνο μας, να θωρακίζουν την πίστη, για να δοξάζεται το όνομα Του Θεού.

Εύχομαι η χάρη τους να επισκεφτεί και ανθρώπους που δεν πιστεύουν στην ύπαρξή Τους ώστε να ΄ρθουν στο σωστό δρόμο. Αρκεί να προσπαθήσουμε κι εμείς έστω και λίγο σε αυτό.

πηγή: agia-trias

Leave a Comment

Γέρων Καλλίστρατος μιλάει για όλα

Ταινία:Το νησί