Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς... Κύριε ημών Ιησού Χριστέ Υιέ Του Θεού ελέησον ημάς...

Ομολογία επωνύμων για Το Θεό

  Είναι όμορφο πράγμα να ομολογείς την πίστη σου Στον Τριαδικό Θεό, σαν τον ελάχιστο φόρο τιμής που μπορείς να Του κάνεις, διότι Αυτός σου προσέφερε τη ζωή, σταυρώθηκε για σένα κι εξακολουθεί να νοιάζεται για τη πνευματική σου διαδρομή. Δυστυχώς όμως ο άνθρωπος τείνει να επηρεάζεται από τον ευνουχισμό που του κάνουν τα διάφορα νεοταξικά μέσα και απαρνείται Τον Δημιουργό του. Με ποιό τρόπο;  Περιγελώντας Τον ίδιο και θεωρώντας όσους ασχολούνται και ομολογούν γι' Αυτόν, απλά ως γραφικούς, κιτς ή όπως αλλιώς θέλετε. 
  Αντίστοιχα το ισλαμ θεωρείται τάση και μόδα πλέον για μερικούς, την ώρα που στην Τουρκία οι χριστιανοί αυξάνονται ολοένα και περισσότερο ενώ μόνο τα τελευταία τρία χρόνια παρατηρείται ο εξωφρενικός αριθμός των 8.000.000 πωλήσεων Αγίας Γραφής στην τουρκική γλώσσα!!! 
  Εξαίρεση σε αυτό το σάπιο σύστημα της showbiz αποτελούν ορισμένοι επώνυμοι που ομολογούν την αγάπη τους και πίστη Στο Θεό και δεν φοβούνται να το "αποκαλύψουν" για να μην θεωρηθούν οπισθοδρομικοί ή τους εμποδίσουν στην εξέλιξη της καριέρας τους.
  Ας διαβάσουμε τις τοποθετήσεις τους σχετικά με την αφοσίωσή τους Στο Θεό.

Ειρήνη Μερκούρη

«Ζω από θαύμα και το απολαμβάνω. Ο Θεός είναι πάντα δίπλα μου, σε όλους μας, αρκεί να το καταλάβουμε εμείς. Πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη ότι αύριο μπορεί να μην υπάρχουμε ή και τώρα. απλά τώρα είμαι λίγο παραπάνω. Εγώ δεν είμαι καμένη. Δεν είναι παράνοια να μιλάς για το Θεό, δεν είναι τρέλα, δεν είναι λάθος, είναι το μόνο σωστό που ο άνθρωπος μπορεί να δώσει στον δημιουργό του. Είναι το λιγότερο που μπορούσα να δώσω στο Θεό την ομολογία μου, σύμφωνα με εκείνο που μου έδωσε Αυτός, την υγεία μου»




fthis


Νίκος Αναδιώτης



«Φροντίζω να έχω πνευματική ζωή, γιατί μου αρέσει. Το αναζητώ με αναπαύει, το αγαπάω» σημείωσε χαρακτηριστικά λέγοντας με νόημα: «Λοξοδρομώ! Αμαρτωλός είμαι και θα παραμείνω, αλλά προσπαθώ να αποφεύγω κάποια πράγματα τα οποία έκανα και σιγά σιγά να διώχνω και κάποια πάθη. Τώρα αν θα τα καταφέρω ή όχι…».

«Εφόσον είμαστε κοσμικοί άνθρωποι και πρέπει να εργαζόμαστε, φροντίζουμε ότι κάνουμε να το κάνουμε όσο πιο τίμια μπορούμε και όσο πιο ευάρεστα προς το Θεό»




Νίκος Κουρκούλης 








Θανάσης Ευθυμιάδης







Σταμάτης Σπανουδάκης 

Αλλά μάλλον βαριέμαι, γιατί έχω έργο να κάνω και γιατί τις πληγές μου και τις κακίες, τις ακουμπάω με αγάπη πάντα, στα χέρια του Θεού.
aganargyroi

Η Παναγία μάνα, οδηγήτρια, σημείο αναφοράς για εσάς;Όχι σημείο αναφοράς. Είναι πολύ απρόσωπο, για τα δικά μου πιστεύω. Παρουσία, πραγματικότητα, αλήθεια, αγκαλιά, μητέρα, αδελφή, ήλιος και θάλασσα, θα με εξέφραζαν καλύτερα. Η χάρη Της, ας μας σκεπάζει πάντα. Κι η γλυκιά φωνή Της, ας είναι πυξίδα κι οδηγός σε όσους τυχερούς, αξιώνονται να την ακούσουν.

Η ειρωνεία, είναι το όπλο αυτών, που δεν έχουν λογικά ή άλλα, επιχειρήματα. Δόξα τω Θεώ, είναι γεμάτη η χώρα μας, από τέτοιους. Αν τους έπαιρνα σοβαρά, θα έγραφα «έντεχνα» και ανέμπνευστα τραγούδια οχυρωμένος πίσω από έναν μεγάλο ποιητή και κάπως «προοδευτικά» εμβατήρια. Και τότε, πολύ πιθανόν, θα με δίδασκαν και στα σχολεία. Καλωσορίζω χρόνια τώρα, τον γελοίο λεκτικό και μιντιακό πόλεμό τους και τους ex cathedra αφορισμούς τους, γιατί αυτό περιέργως, με φέρνει όλο και πιο κοντά στον στόχο μου. Να υμνώ, Χριστό και Ελλάδα. Δεν κατάλαβα, που θα πρέπει να απολογηθώ και για το αυτονόητο.
getgreekmusic


Ἔρχονται δύσκολοι καιροί, ἀπ' ὅλες τὶς μεριὲς θὰ μᾶς χτυπᾶνε. Καὶ θὰ ἀντέξουν μόνο αὐτοί, ποῦ μάθανε νωρὶς νὰ ἀγαπᾶνε. Θέτω, ἕνα δικό μου προσωπικὸ δίλημμα. Ἡ στάση μου στὴν σημερινὴ πραγματικότητα, ὡς Ἕλληνα καὶ Χριστιανοῦ ὀρθόδοξου, ποιὰ πρέπει νὰ 'ναι;

Ἡ προσευχὴ ἡ τὸ μαχαίρι;  Μέσα μου, δυὸ πρόσωπα παλεύουν.  Τὸ ἕνα, μοῦ ζητάει νὰ πολεμήσω, ὅλους αὐτοὺς ποὺ χρόνια τώρα καταστρέφουν, ὅτι καὶ ὅσους ἀγαπάω.  Τὸ ἄλλο μου ζητάει νὰ τοὺς ἀγαπήσω, ἀκόμα κι ἂν μὲ σταυρώνουν.  Ἡ εὐτυχής, "δυστυχία" τοῦ Χριστιανοῦ, εἶναι ὅτι πρέπει πάντα καὶ σὲ κάθε τοῦ δίλημμα, νὰ σκέφτεται: Τί θὰ 'κανε ὁ Χριστὸς στὴ θέση μου;







Άρης Σερβετάλης 


«Πιστεύω. Κοίταξε, πηγαίνω στην εκκλησία σχεδόν κάθε Κυριακή, όταν μπορώ τουλάχιστον. Δεν είναι θέμα θρησκείας ή θρησκοληψίας, είναι θέμα πίστης. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να μηδενιστείς και να φτάσεις στον πάτο για να ξανασηκωθείς».

simeiakairwn

Πίστη  για μένα  σημαίνει να εμπιστεύεσαι  τον εαυτό σου κάπου. Προσωπικά τον εμπιστεύομαι στον Θεό, αυτό με ανακουφίζει . Ουσιαστικά του μεταθέτεις όλη την ευθύνη για τη πορεία της ζωή σου. Ετσι φεύγεις και εσύ από το άγχος και το στρες για οτιδήποτε σου συμβεί.

Πάντα η Ορθοδοξία  είχε και θα έχει πολέμιους, είμαστε μία μειονότητα αλλά κρατάμε γερά.

Υπάρχει πρόνοια από τον θεό, χωρίς εμείς να το ξέρουμε. Πιστεύω πολύ στη πρόνοια του θεού. Το έχω δει στη ζωή μου. Κάτι που δεν υπολογίζεις καθόλου έρχεται μπροστά σου λες και είναι να συμβεί. Διανύεις ένα δρόμο που δεν φαντάστηκες πότε.
Κάθε τι που μας συμβαίνει στη ζωή μας γίνεται για να αποκτήσουμε τα απαραίτητα που χρειάζεται η ψυχή μας.
Διαβάζω τον  γέροντα Παισιο, τον Βελομίροβιτς.
Μου αρέσει να διαβάζω βίους Αγίους. Μία ιδιαίτερη σχέση έχω με τον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη και  τον Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Επισκέπτομαι ένα συγκεκριμένο μοναστήρι στη Πελοπόννησο, κοντά στη Δημητσάνα, είναι αφιερωμένο στον Τίμιο Πρόδρομο.
Ωραία είναι τα προσκυνήματα αλλά η ουσία βρίσκεται  και στην εκκλησία της γειτονιάς σου.
Προσπαθώ να εκκλησιάζομαι κάθε Κυριακή.
Είναι μύθος αυτό που  λένε  ότι οι άνθρωποι του χώρου μου δεν είναι θρησκευόμενοι. Ξέρω αρκετούς που προσπαθούν να έχουν μια επαφή με τον Θεό.


Νίκος Παπαδάκης 






Κωνσταντίνος Αργυρός


«Δεν είμαι άνθρωπος που τον νοιάζει και πολύ αν θα είναι ή δεν θα είναι στη μόδα. Ο Θεός παίζει ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά... Έχω το Θεό σε μια ξεχωριστή θέση στη ζωή μου. Είμαι άνθρωπος που προσεύχεται, που πιστεύει πολύ στο Θεό. Για όποια απόφαση έχω πάρει στη ζωή μου έχω πάει κι έχω ανάψει ένα κεράκι και είπα: Θεέ μου, δωσ' μου δύναμη για να πάρω τη σωστή απόφαση»!







Σταμάτης Γονίδης

«Δεν είμαι θρησκόληπτος. Υπήρξα κάποτε! Τώρα πια προσπαθώ να πιστεύω. Αν συνέβαινε, όσο έπρεπε, δε θα ήμουν και αμαρτωλός» είπε ο λαϊκός τραγουδιστής στο περιοδικό «ΕΓΩ». 
Και συνέχισε: «Το Θεό τον έβλεπα σαν ...μπαμπούλα, ενώ είναι αγάπη, είναι πατέρας. Δεν υπάρχει πατέρας που να μην αγαπά τα παιδιά του». 
Ο Σταμάτης αποκάλυψε και τι αμαρτίες έχει κάνει. «Μόνο που θα θυμώσω με κάποιον ή θα αισθανθώ πονηρά όταν δω μία γυναίκα είναι αμαρτία. Εδώ ο γέροντας Παΐσιος που ήταν αναμάρτητος και στην σκέψη έλεγε: «Είμαι αμαρτωλός». Σκεφτείτε εμείς πόσο είμαστε. Όλοι μας κάνουμε αμαρτίες. Νομίζω πώς όταν μπορείς να επιβιώνεις σε μία τέτοια εποχή πρέπει να αισθάνεσαι το χέρι βοήθειας του Θεού».

katanixis

Στράτος Τζώρτζογλου

Στράτος Τζώρτζογλου: Η απάντησή του σε όσους τον κατηγόρησαν που κράτησε τον σταυρόΣήκωσα το Σταυρό του Μαρτυρίου με αγάπη, ευλάβεια, φως, ομορφιά, σιωπή, είναι σαν να νιώθεις ένα κενό κι εκείνη τη στιγμή σε πλημμυρίζει κάτι που δεν μπορείς να εξηγήσεις με λόγια». Ο Στράτος Τζώρτζογλου έχει ζήσει την ασκητική ζωή και όπως είπε ήταν μια εκπληκτική εμπειρία που τον δίδαξε πολλά. «Λίγο τσίπα να έχεις, δεν πας να περιγελάσεις τα άγια των αγίων. Δεν παίζεις με αυτά» είπε ο ηθοποιός.
gossip-tv



Βισκαδουράκης Θανάσης



«Μάλλον έχω πολύ φίλο μου τον Θεό. Το λέω πολύ ωμά. Νιώθω ότι μου κλείνει το μάτι πολλές φορές»

Οι γονείς και τα αδέλφια του που είναι κωφοί, ο θάνατος της μητέρας του στα πρώτα χρόνια της ζωής του, η μεταφορά του σε ορφανοτροφείο της Θήβας, όπου και παρέμεινε εσώκλειστος για δεκατρία χρόνια, ο πνευματικός του πατέρας Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αλλά και η δύναμη, το πείσμα του να μην το βάλει κάτω, η πίστη του στον Θεό που τον καθοδηγούσε τα χρόνια που δεν είχε καν τα αναγκαία, οι δύσκολες συνθήκες στην Αθήνα, ο έρωτας με την Αγγελική Λάμπρη και η φύσει και θέσει αισιόδοξη στάση ζωής του τον οδήγησε να ονειρεύεται ακόμα και στο… μαύρο.

myworld

«Είμαι ευλογημένο παιδί! Έχω ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας και με τον Θεό και με τους Πατέρες της Εκκλησίας. Είναι οι φύλακες άγγελοι της ζωής μου».


allyou

Τζέσυ Παπουτσή


Η ηθοποιός, πριν από περίπου τρία χρόνια, εντόπισε έναν όγκο στο κεφάλι της και χρειάστηκε άμεση εισαγωγή στο νοσοκομείο. Έτσι, έχοντας στο πλευρό της τον γιο της και τον σύζυγό της, ταξίδεψε στη Σκωτία και νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο που ειδικεύεται σε σχετικές επεμβάσεις.
«Όταν μου έτυχε αυτό, έκανα το σταυρό μου και είπα: “αν θες, Χριστέ μου να γυρίσω, να αγκαλιάσω τους ανθρώπους μου, να γυρίσω, αν δε θες...”. Κι έτσι, γύρισα και είμαι μια χαρά. Είναι κάτι που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Αυτές είναι δοκιμασίες», ανέφερε η Τζέσυ Παπουτσή.

Επισημαίνοντας πως η πίστη στο Θεό, την οποία έχει από μικρή, της έδωσε κουράγιο, η ηθοποιός πρόσθεσε ότι δεν θέλησε να δώσει έκταση στις δύσκολες στιγμές που πέρασε για να μην στεναχωρεθεί ο κόσμος, αλλά και ότι πλέον βοηθά ακόμα περισσότερους ανθρώπους με ανάλογο πρόβλημα υγείας.


Γωγώ Μαστροκώστα 



Πιστεύω στον θεό... και σαφώς πιστεύω ότι υπάρχει κάτι που με προστατεύει...

toratora







Γιώργος Αυτιάς

Αντιμέτωπος με τον καρκίνο ήρθε ο Γιώργος Αυτιάς ο όποιος όπως αποκάλυψε δεν το έβαλε κάτω. Ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξη του ότι όλο αυτό το αντιμετώπισε ψύχραιμα : «Τη χαρά και τη λύπη πρέπει να ξέρεις να τις βιώνεις χωρίς ακρότητες. Ένα κομμάτι αυτής της ιστορίας, το βίωσα εντελώς μόνος. Στην οικογένειά μου, είπα την αλήθεια ήρεμα. Δεν έκανα ανακοινώσεις του τύπου “Πεθαίνω αύριο” »«Ποτέ δεν φοβήθηκα σε αυτή την ιστορία. Είπα “ό,τι θέλει ο Θεός θα αποφασίσει”, αλλά εγώ ήθελα να ζήσω. Είπα ότι θα το παλέψω με όση δύναμη έχω. Πιστεύω πάρα πολύ στον Θεό, αλλά πιστεύω πολύ και σε μένα. 

koolnews

Γιάννης Πλούταρχος

Ο Γιάννης Πλούταρχος στην πρόσφατη συνέντευξη που μας παραχώρησε στο tralala.gr μίλάει για τον Θεό και την δική του πίστη. Αναφέρει ότι ο άνθρωπος έχει την ανάγκη να πιστεύει γιατί μέσα από αυτό προσανατολίζεται. Διαβάστε τι μας είπε: «Για μένα ο άνθρωπος που δεν πιστεύει, είναι χαμένος, είναι αποπροσανατολισμένος. Ίσως πάλι να το λέω αυτό εγώ, γιατί έχω ανάγκη να πιστεύω. 

tralala

Νίνο Ξυπολιτάς 


«Πιστεύω στον Θεό και στην ύπαρξη του Χριστού και δηλώνω Έλληνας χριστιανός ορθόδοξος. Οι άνθρωποι στην κοσμική ζωή είναι υπερφορτωμένοι με άσχημες σκέψεις και δεν ασχολούνται με την πίστη που δίνει γαλήνη και ηρεμία. Αν ηρεμήσεις, σώθηκες. Δεν γίνεται όμως να έχεις συνέχεια αρνητικές σκέψεις. Έχουμε σταματήσει να μιλάμε για τον Θεό. Όταν αναφέρεται κάποιος σε Αυτόν, οι περισσότεροι γελάνε. Ο καθένας αφήνει το αποτύπωμα, τη «ζωγραφιά» του σε αυτό τον κόσμο. Αν κάποιος θέλει να έχει μουτζούρες και κακές σκέψεις για τον άλλον, είναι δική του επιλογή. Αν θέλει να ζωγραφίζει ωραία, καλώς» εξήγησε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Η δική μου ζωγραφιά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Ωστόσο, συμπεριλαμβάνει πολύ ωραία γεγονότα και ωραίες σκέψεις ακόμα και για τους ανθρώπους που με σιχαίνονται. Στη ζωή μου είχα και πολύ κακές στιγμές, τις οποίες τις έχω μπαλώσει από πάνω με πολύ ωραία χρώματα. Και φυσικά έχει και πολλά χαρούμενα χρώματα γιατί η ζωή μου έχει πολύ δυνατές στιγμές. Οπότε στη «ζωγραφιά» μου υπερτερούν τα έντονα, φωτεινά χρώματα»



Πάολα

Η τραγουδίστρια στο καμαρίνι της στο μαγαζί στο οποίο εμφανίζεται έχει τις εικόνες των αγίων που είτε τις της έχουν κάνει δώρο θαυμαστές της είτε είναι δικές της. Μάλιστα στο παρελθόν είχε δηλώσει ότι όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει καλόγρια. Μια εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου βρίσκεται μπροστά από τον καθρέφτη της και είναι ένα δώρο που της έκανε ένας θαυμαστής της. Η εικόνα όμως που δεν αποχωρίζεται ποτέ είναι εκείνη του γέροντα Παΐσιου, τον οποίο και θεωρεί προστάτη της.

Νίκος Οικονομόπουλος 

2446161.jpg

Εύχομαι όλα τα παιδιά που περνάνε δύσκολες στιγμές στην παιδική τους ηλικία, να μείνουν μακριά από τα ναρκωτικά και κοντά στην πίστη, στο Θεό και σε ό,τι αγαπάμε". 

fthis

Ο νεαρός καλλιτέχνης πολλές φορές έχει μιλήσει για την Πίστη του στον Θεό.

ekklisiaonline

Ο καλλιτέχνης, όμως, πιστεύει πολύ στο Θεό και στην θετική ενέργεια της πίστης του. Λέει πως στο καμαρίνι του έχει πάρα πολλές εικόνες, όχι για στολίδι, αλλά λόγω της βαθιάς του πίστης. Μιλάει με το Θεό και νιώθει ότι λαμβάνει από Αυτόν πολλή θετική ενέργεια.
bizznews



7:45 εως 8:00
Νίνο: ε ποιός δεν πιστεύει Στο Θεό; 


πηγή: ok

Leave a Comment

Γέρων Καλλίστρατος μιλάει για όλα

Ταινία:Το νησί